Etykiety

środa, 9 maja 2012

09/05/12r. + Pożaaar.!!

Siemka.
Dzisiaj wstałam rano, a tak wgl to nie chciałam wstac. Więc już jak wstałam, ubrałam się, umalowałam się, umyłam się i zjadłam, wyszłam już na dwór i akurat jechał autobus ale to35c a po 35c zawsze jest 299. Nie zdążyłam na ten 35c więc czekałam na 299. Czekałam, czekałam, czekałam i czekałam i nie przyjechał. Więc zadzwoniłam do mamy że nie pojade do szkoły dlatego że autobusu nie ma. A następnym nie pojadę bo jak się do szkoły spóźnię to w Agendzie piszą mi kare i piszą że się spóźniłam więc już lepiej nie iśc do szkoły to nie napiszą mi. Jutro chyba pójdę. Ale będę musiała na kartce napisac dlaczego mnie nie było, i co napiszę.? Coś wymyślę ;d. Dobra teraz jestem w domu. Jak zwykle musiałam na kompa wejśc bo ja już jestem uzależniona od koputera, trochę. Dobra, dobra, dobra. To ja już idę. Wstawię tylko jeszcze jedno zdjęcie. Aah mam jeszcze coś wam do opowiedzenia.

No i zdjęcie już dodałam to teraz miałam coś opowiedziec ale już zapomniałam, ale zaraz mi się przypomni ;d. Aah już mi się przypomniało ;d. Przedwczoraj dom się palił, tutaj prawie obok mnie. Trochę dalej niż koło mnie. No i ja byłam w Centrum i zobaczyła moja mama że się coś tam daleko pali. Myślała że to nasz dom, ale to nie nasz. Pojechałyśmy tam zobaczyc ten dom, ale była ulica zamknięta i nie mogłyśmy wjechac tam. Ale nawet sobie nie wyobrażacie jaki czarny dym był. Boooże.! Więc wczoraj tam pojechałyśmy i nie mogłyśmy już znaleśc tego domu. Szkoda bo jak tak to bym zrobiła zdjęcia i tu wam pokazała. <33
To chyba już będę leciała.
Paaa. : *** !
Potem jeszcze coś napiszę jak zwykle, napewno.. : **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz