Etykiety

środa, 9 maja 2012

Pasemka.

No sieema.
Może teraz dodam te zdjęcia co robiłam je rano. Omnomnomnomn jem bitą śmietanę. Mmm. Obejrzałam film na kompie. Nawet fajny. Ale wiecie co.? To nic straconego że nie poszłam do szkoły bo dzisiaj do 12 tylko miałam. Teraz piszę z kolegą na Fb. Wszyscy w szkole zawsze mówią że ja zawsze na Facebooku dostępny jestem więc teraz siedzę na niedostępnym ale jestem dostępna. A teraz ustawiłam że tylko wybrani znajomi mnie widzą. Huehuehue ja to jestem. Yy kolega mi pisze że mnie razem z koleżanką rano widział na Stacji. Nie wiem jak to mogło się stac jak ja cały czas w domu siedzę. Chyba muszę mu okulary kupic xd. To co chcecie te zdjęcia.? Już je nawet pomniejszyłam. To może najpierw jedno zdjęcie a w następnym wpisie drugie a potem trzecie i tak dalej.

Moje usteczka : **
Huehuehuehue. tak sobie to wyszło.
< ------- macie zdjęcie.

Powiedzcie mi czy widac tutaj na tym zdjęciu te pasemka. Chociaż troszkę. Troszkę widac. Taki jakby brydny blond. Bo każdy tak mówi że to wygląda jak brudny blond. A ja że nie to brązowy a nie brudny blond. Zrobiłam sobie pasemka no jak widac. 2 brązowe mam i 4 lub 5 jasnego blondu. Ale nie mogę zrobic zdjęcia z tego jasnego blondu bo jego prawie nie widac. Znaczy mam chyba takie jedno zdjęcie co tam widac ale nie jestem pewna. No dobraaaaa, dobraaaaa, dobraaaaa, dobraaaaa, to może będę kończyła..
Paaa. : *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz