Etykiety

środa, 9 maja 2012

No siema.
Huehuehue xd mówiłam że coś jeszcze napiszę. Jak ja tak mówię to tak jest. Polecę dzisiaj ten blog na Fotoblogu. Nie wiem czy ktoś będzie na niego wchodził no ale. Polecę. Haha xd lecę bo chcę, lecę bo życie jest złe, czy są pieniądze czy nie, lecę bo wciąż kocham cię.. coś tam, nie pamiętam dalej. Przed chwilką robiłam sobie duużo zdjęc. W następnym wspisie pokażę jak chcecie. Ok chcecie. Ale muszę je najpierw zgrac. A teraz robiłam warkoczyk na grzywce żeby miec falowaną grzywkę. Fajnoo :*. Dobra, dobra, dobra. Zmęczona jestem tym siedzeniem w domu xd. Chcę do szkoły.

Dobraaaa, dobraaaaaaaaaaa, dobraaaaaaaa, Nudyyy : /. Chcę do szkoły!!! Naprawdę!!!!! Ale teraz idę oglądac filmy na komputerze. Nudyyy. Dobra idę. Potem chyba jeszcze coś napiszę.
Paa. : **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz