Etykiety

środa, 9 maja 2012

Kanapeczki xd.

Siemaa. : *
Właśnie jem kanapeczki. Mmm. Omnomnomnom. A wiecie z czym.? Mmm z łososiem. Pychaa. Kiedyś nie lubiłam z łososiem a teraz lubię. Nawet dobre. Lubię również salami. Ale to duużo kcal. Dobra. Oglądam sobie telewizję. Disney Chanel <3. Na Disney xd laci taki film "Z kopyta". Tam występuje taki ładny chłopak. Tak naprawdę to on ma na imię Leo Howard a w filmie ma na imię Jack. Boże on jest taki ładny. Ma dwa pieprzyki na twarzy, takie ładne.

Opis.: Moje oczęta. Kolor ich mi się bardzo podoba. No bo to moje. Huehuehue. No umalowane są tak sobie, ja lubię trochę mocniej je umalowac. Zawszę maluję oczęta mocno. Ale nie mocno że mocno, tylko troszkę mocno.
___________________________________

Dobrze no jak chcecie to mogę wstawic zdjęcie Leo Howarda. Ale nie wiem czy wam się spodoba. To wstawię tylko zjem. Poczekajcie...

Leo Howard.: (ur. 13 lipca 1997 w Newport Beach) - amerykański aktor i model, wykorzystujący w swoich rolach elementy sztuk walki (m.in. w G.I. Joe: Czas Kobry, Conan Barbarzyńca 3D i Z kopyta). Leo Howard urodził się w Newport Beach. Jego rodzicami są Randye i Todd "The Big Bulldog" Howard. Howard, zanim zdecydował się na profesjonalną karierę aktorską, uczęszczał do Tri-City Christian Schools w Vista, a dorastał w Fallbrook w hrabstwie San Diego.






_____________________________________

No więc jak widziecie te zdjęcie to to jest on. Dodałam jeszcze mały opis o nim. Dobra ale już o nim nie gadajmy. Teraz moje nowe zdjęcie jeszcze dodam.

No macie. Dodac opis do tego zdjęcia.?

Opis.: Pofalowałam grzywkę troszeczkę. Specjalnie do tego zdjęcia. Widac chyba moje pasemka chociaż trochę. Mam nadzieję. Zawsze chciałam żeby chociaż jedno moje zdjęcia tak wyszło, że ja tak patrzę na dół. Widziałam to u koleżanki i ładnie to wygląda i mi też się udało tak zrobic. Teraz widac moje rzęsy.



_______________________________

No to ja chyba już idę. I tak za dużo napisałam jak na jedną notkę. Ale cieszę się że jest długa przynajmniej. Dobra idę oglądac telewizję.
Paa : **

4 komentarze:

  1. Fajny blog;)
    Zapraszam do mnie:
    gwiazdy-plotki-i--caly-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebisty masz kolor oczu ! ♥
    Zapraszam, blog z avatarami : http://avatary-other.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń