Etykiety

sobota, 19 maja 2012

Nie było mnie długo. Xd

No siemanko.
Jak już po samym tytule wiecie że długo mnie nie było. A więc długo mnie nie było bo nie miałam czasu. Ale teraz mam czas więc piszę. Więc tak, przez te dni co mnie nie było to wydarzyło się coś ale tutaj nie mam zamiaru tego pisac bo to sprawy rodzinne a poza sprawami rodzinnymi to nic więcej się chyba nie stało. A więc gdzie byłam? Wczoraj byłam w centrum i kupiłam dwa lakiery do paznokci. Zaraz wstawię zdjęcia. O proszę.

Opis.: taki jakby różowo-czerwony  i  jeszcze brokatowy lakier.
Firma.: Essence.
Opis.: niebieski lakier.
Firma.: nie wiem.
Opis.: czarny lakier.
Firma.: Essence.
Opis.: żółty lakier.
Firma.: Essence.
Opis.: niebieski brokatowy lakier.
Firma.: Essence.
Opis.: fioletowy lakier.
Firma.: Essence.
Opis.: jasno-różowy lakier.
Firma.: Essence.
 Dobra więc ten post był przeznaczony dla tych lakierów, a następny będzie przeznaczony ... nie wiem dla czego lub kogo.
KLIK!. < --- Fotoblog. wchodźcie jak chcecie, czytajcie i piszcie komentarze.
KLIK 2!. < --- Facebook. wchodźcie jak chcecie i zapraszajcie do znajomych.
Paaa. <33.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz